Thursday, July 2, 2009

Welcome To Cherry's Bead Designs

" Its not just about beading clothes...but its also a part of art"
Cherry's Bead Designs ini adalah satu tempat bagi anda yang menggemari bead design.Ini terhasil dari rujukan dan ulangkaji yang kami lakukan melalui buku-buku,majalah dan juga internet. Oleh itu kami mendapat idea dan ilham rekaan untuk mereka design yang tersendiri berpandukan pada bahan-bahan yang kami dapati.Rekaan yang kami berikan ini kemungkinan dapat menyesuaikan kehendak dan keperluan anda.

Kami suka melihat pada bead design! Ini kerana terdapat banyak warna manik yang boleh digunakan untuk membuat rekaan yang menarik dan cantik. Sudah tentu, disana ada manik dan disana juga ada manik.

Dengan itu,disini kami menerima tempahan manik dan labuci mengikut design dan budget yang dikehendaki pelanggan.Semua design manik ini 100% hasil kerja tangan kami.Silalah menikmati keindahan manik dengan melihat website kami ini dan jika anda ingin membuat tempahan. Janganlah teragak-agak untuk menghubungi kami.

Pilih la mana2 design yang anda suka dan buat la tempahan secepat mungkin atau ingin design terbaru dan lain daripada yang sedia ada ini. Jangan risau kami akan usahakan untuk memenuhi citarasa anda.

No comments:

Post a Comment